Dobry dzień moja droga

martinafran42 martinafran42 at gmail.com
Sat Oct 23 15:42:50 UTC 2021

--
Dobry dzień moja droga
Jak się masz i twoja rodzina.
Jestem pani Martina Francis, chora wdowa pisząca ze szpitalnego łóżka
bez dziecka. Kontaktuję się z Państwem, abyście dowiedzieli się o moim
pragnieniu przekazania sumy (2 700 000,00 USD MILIONÓW USD), którą
odziedziczyłam po moim zmarłym mężu na cele charytatywne, obecnie
fundusz jest nadal w banku. Niedawno mój lekarz powiedział mi, że mam
poważną chorobę nowotworową i moje życie nie jest już gwarantowane,
dlatego podejmuję tę decyzję..

Chcę, abyście skorzystali z tego funduszu dla ludzi ubogich,
maltretowanych dzieci, mniej uprzywilejowanych, kościołów, sierocińców
i cierpiących wdów w społeczeństwie.

Proszę, wróć do mnie natychmiast po przeczytaniu tej wiadomości, aby
uzyskać więcej szczegółów dotyczących tej agendy humanitarnej.

Niech Bóg cię błogosławi, kiedy czekam na twoją odpowiedź.

Twoja siostra.
Pani Martina Francis.